ЗДО №7 " Волиняночка" м. Володимир
Волинська область, Володимир- Волинський район

Нормативно- правова база

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Загальна декларація прав людини (1948р.)

Конвенція про права дитини (ратифікована Верховною Радою України 27.02.1991)

Конвенція про права інвалідів (ратифікована Верховною Радою України 16.12.2009, набрала чинності 06.03.2010

Закони України:

Про освіту (№ 2657-VIII від 18.12.2018 )

Про дошкільну освіту (від 11.07.2001 №2628-III)

Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання (забезпечує наступність та системність процесу інтеграції дітей з особливими потребами у загальноосвітній простір, починаючи з дошкільного віку.)  (від 05.06.2014 №1324-VІІ)

Про внесення змін до деяких законів України щодо прав інвалідів (від 22.12.2011 № 4213-VI)

Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу (від 06.07.2010 №2442-VI)

 

Укази Президента України:

Про заходи щодо розв'язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями (від 19.05.2011 №588/2011)

Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями (від 12.18.2007 №1228/2007)

Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями ( від 01.06.2005 №900/2005)

Постанови Кабінету Міністрів України:

Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (від 10.04.2019 № 530-2019-п)

Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році (від 14.02.2017 № 88 зі змінами від 27.02.2019 № 129)

Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр (№ 617 від 22.08.2018)

Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад (від 29.07.2015 № 530 та № 531)

Про затвердження концепції ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів ( від 12.10.2000 №1545 )

 

Накази Міністерства  освіти  і науки України:

Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти ( від 23.04.2018 № 414 зі змінами, внесеними згідно з Наказом МОН № 873 від 21.06.2019)

Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (№ 609 від 08.06.2018)

Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах ( від 06.02.2015 № 104/52)

Про затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів ( від 14.06.2013 №768)

Концепція розвитку інклюзивної освіти -визначає значає науково-методичні засади розвитку інклюзивної освіти та першочергові шляхи їх реалізації, головна мета якої –  визначення пріоритетів державної політики у сфері освіти в частині забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами. При цьому важливим є забезпечення батькам можливості усвідомленого вибору навчального закладу для здобуття дітьми з особливими потребами якісної освіти шляхом впровадження інклюзивної освіти на всіх рівнях навчання) ( від 01.10.2010 №912)

Листи Міністерства  освіти  і науки України:

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

Інструктивно-методичні листи МОН та методичні  рекомендації

Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р. від 26.06.2019 № 1/9-409.

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019-2020 н.р. (лист МОН від 05.08.2019 р. № 1/9-498)

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (лист МОН України від 13.11.2018 року №1/9-961)

Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (від 12.10.2015 № 1/9-487)

Спільний наказ МОНУ та МОЗУ від 06.02.2015 № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Лист МОНУ від 13.11.2018 № 1/9-691 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Наказ МОНУ від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»

Постанова КМУ від 10.04.2019 № 530 «Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»

Постанова КМУ від 1.02.2017 № 88 «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»

Лист МОН № 1/9-302 від 04.06.20 року «Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період»

Наказ МОН України 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти»

Лист МОН № 1/9-348 від 25.06.20 року «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»

 

 

Логін: *

Пароль: *