Моніторинг якості освіти
Завдання моніторингового дослідження
- Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію про якість дошкільної освіти, а також прогнозувати її розвиток.
- Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
- Надати рекомендації педагогам та батькам дошкільників стосовно визначення шляхів покращення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.
- Наша візитка
- Наші групи
- Нормативна База
- Публічна інформація
- Методична скарбничка
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка вчителя – логопеда
- Інклюзивна освіта
- Музичний калейдоскоп
- Медичний блок
- Бежмежний світ з LEGO конструктором
- Запобігання випадків булінгу
- Що таке булінг? Як недопустити його прояви?
- Бібліотечка матеріалів для організації освітнього процесу у період воєнного стану
- Організація освітнього процесу на дистанційній формі
- ОБДЖ та цивільний захист
- Моніторинг якості освіти
- Хвилина мовчання
- Атестація педагогічних працівників ЗДО