Інструктивно-методичні листи МОН та методичні рекомендації
Любов, терпіння,увага, спокій, гнучкість – ось головні пріоритети в організації ефективної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами.
Завдання закладу дошкільної освіти:
- створення комфортного простору для всіх;
- створення середовища, що сприяє гармонійному розвитку особистості;
- формування толерантного співтовариства дітей, батьків, персоналу та соціального оточення;
- формування міждисциплінарної команди;
- створення педагогічної системи центрованої на потреби дитини та сім’ї.
Головна мета дошкільного закладу:
- забезпечити умови для спільного виховання і навчання дітей з різними психофізичними та освітніми особливостями розвитку
До послуг дітей з особливими освітніми потребами
- Сенсорна кімната
- Музична зала
- Кабінет практичного психолога
- Кабінет вчителя-логопеда
- Кабінет вчителя -дефектолога
- Медичний кабінет
Липень 2016 року - відкриття 1групи з інклюзивною освітою в закладі;
Жовтень 2017 року - відкриття 2 групи з інклюзивною освітою;
Травень 2018 року - облаштування та відкриття сенсорної кімнати «Грайлик».