Інклюзивна освіта
Любов, терпіння,увага, спокій, гнучкість – ось головні пріоритети в організації ефективної діяльності з дітьми з особливими освітніми потре
Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти
Завдання закладу дошкільної освіти:
- створення комфортного простору для всіх;
- створення середовища, що сприяє гармонійному розвитку особистості;
- формування толерантного співтовариства дітей, батьків, персоналу та соціального оточення;
- формування міждисциплінарної команди;
-
Головна мета дошкільного закладу:
- забезпечити умови для спільного виховання і навчання дітей з різними психофізичними та освітніми особливостями розвитку
-
Липень 2016 року - відкриття першої групи з інклюзивною освітою в закладі;
Жовтень 2017 року - відкриття другої групи з інклюзивною освітою;
Травень 2018 року - облаштування та відкриття сенсорної кімнати «Грайлик
-
травень 2021р.-відкриття третьої шгрупи з інклюзивною освітою
-
До послуг дітей з особливими освітніми потребами
- Сенсорна кімната
- Музична зала
- Кабінет практичної психологині
- Кабінет вчителя-логопеда
- Кабінет вчителя -дефектолога
- Медичний кабінет
- Наша візитка
- Наші групи
- Нормативна База
- Публічна інформація
- Методична скарбничка
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка вчителя – логопеда
- Інклюзивна освіта
- Музичний калейдоскоп
- Медичний блок
- Бежмежний світ з LEGO конструктором
- Запобігання випадків булінгу
- Що таке булінг? Як недопустити його прояви?
- Бібліотечка матеріалів для організації освітнього процесу у період воєнного стану
- Організація освітнього процесу на дистанційній формі
- ОБДЖ та цивільний захист
- Моніторинг якості освіти
- Хвилина мовчання
- Атестація педагогічних працівників ЗДО